woensdag 5 december 2007

Wie ben ik?

Welkom op de blog van kettlebells.nl, mijn naam is Richard en ik train vanaf de zomer 2006 met kettlebells. Om meer te leren over het trainen met kettlebells heb ik in mei 2007 met succes de RKC Certification Course gevolgd in Denemarken. Als gecertificeerd RKC kettlebell instructor ben ik beschikbaar voor kettlebell seminars en trainingen.

Naast kettlebell instructor ben ik ook gecertificeerd Fitnesstrainer A (FitVak) en Certified Metabolic Typing Advisor (CMTA). Een CMTA geeft individuele voedingsadviezen gebaseerd op de unieke stofwisseling van een persoon.

Op deze blog vindt je informatie over allerlei zaken rond kettlebells, zoals trainingschema's, welke heb ik nodig en waar zijn ze te koop. Voor vragen of reakties kun je mailen naar info@kettlebells.nl .









Geen opmerkingen: